مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 13:252020-06-06سياسي

گزارش فارس از شورای اداری| از توصیه های امام جمعه تا اعتراض نماینده سابق


شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری با حضور نمایندگان سابق و جدید و همچنین برخی از مسؤولان از جمعه امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز جلسه شورای اداری در محل سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی با حضور نمایندگان مجلس دهم و یازدهم مجلس برگزار شد.

ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به یکی از فرمایشات حضرت علی(ع) خطاب به کارگزاران جامعه اسلامی گفت: باید به مردم با انصاف برخورد کرد و خود را خادم آن ها دانست و همواره با فروتنی و تواضع، پاسخ مطالبات و سوال های مردم داده شود و در برطرف کردن مشکلات آنها سرعت بخشید.

مسؤولان پشتوانه مردم باشند؛ اجازه ندهید مردم احساس بی پناهی کنند نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسؤولان این نظام پشتوانه مردمند و  نباید طوری رفتار کرد که آن ها احساس بی پناهی کنند.

وی خطاب به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های درونی و بیرونی استان بسیار است که این چهار نماینده باید تلاش کنند تمامی ظرفیت های خارجی استان را شناسایی و جمع بندی کنند و با سازوکاری سالم و با هدف پیشرفت آبادانی وارد استان کرده و از سازوکارهای جناحی و منفعت طلبانه به جد دوری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از شورای اداری| از توصیه های امام جمعه تا اعتراض نماینده سابق

گزارش فارس از شورای اداری| از توصیه های امام جمعه تا اعتراض نماینده سابق